معرفی کامل ترمینال بجنورد

Rate this post

 به‌عنوان مسافری که قصد مراجعه به ترمینال بجنورد را دارد، باید با این ترمینال آشنا باشید. این ترمینال با استفاده از اتوبوس‌های باکیفیت و ارائه امکانات عالی، امکان یک سفر لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند. هدف کارکنان و رانندگان این ترمینال این است که تا مسافران بتوانند طعم یک سفر بی‌نظیر را بچشند. شهر زیبای بجنورد از بخش‌های جنوب غربی و شمال غربی با جاجرم و آشخانه و از بخش‌های جنوب شرقی و شمال شرقی با شیروان و اسفراین همسایه است. موقعیت شهر بجنورد در کوهپایه‌های آلاداغ قرار دارد و به‌عنوان مرکز خراسان شمالی شناخته می‌شود. می‌خواهید با ترمینال‌های شهر زیبا و تاریخی بجنورد آشنا شوید؟؟؟

شهری تاریخی با تمدنی کهن، مردمانی خونگرم و مهربان و جاذبه های تفریحی، تاریخی و گردشگری که زبانزد عام و خاص می باشند و همین امر سبب شده تا هر ساله گردشگران و توریست های زیادی این شهر بی نظیر را برای سفر و گردش خود انتخاب کنند، مجله پایاسفر برای شما یک درگاه به دنیایی از معرفی و کاوش این ترمینال‌ها را فراهم می‌کند. از طریق مقالات ما، شما می‌توانید اطلاعات جامعی درباره تاریخچه، خدمات، امکانات و ترمینال‌های بجنورد را کسب کنید. با خواندن مقالات ما، همراه شدن با مجله پایاسفر به شما امکان می‌دهد تا در سفرهای خود به بجنورد، با اطلاعات دقیق و کاملی در مورد ترمینال‌ها آغاز کنید. همچنین، شما می‌توانید از راهنمایی‌ها و نکات موجود در مقالات ما برای برنامه‌ریزی بهتر سفر و بهره‌وری از خدمات ترمینال‌های بجنورد استفاده کنید. 

 

 

 همه چیز در مورد ترمینال بجنورد

 ترمینال مسافربری بجنورد در جنوب شهر و در نزدیکی میدان دفاع مقدس قرار گرفته است و یکی از ترمینال‌های اصلی استان به‌حساب می‌آید. شرکت‌های مسافربری متعددی مشغول به فعالیت در ترمینال بجنورد هستند و خدمات ارزشمندی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در این ترمینال به طور تقریبی حدود ۲۵۰۰ نفر مسافر به سایر نقاط کشور جابه‌جا می‌شوند. سهم کلی این ترمینال در انتقال مسافران استان خراسان ۲۵ درصد است. این پایانه مسافربری ۹۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران دارد. شما می‌توانید برای رزرو بلیت اتوبوس، هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت حضوری اقدام کنید.

 

 شرکت‌های مسافربری بجنورد

 همان‌طور که پیش‌تر نیز به این موضوع اشاره کردیم، در ترمینال بجنورد شرکت‌های مختلفی در زمینه جابه‌جایی مسافران فعالیت می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعاونی‌های زیر اشاره کرد: 

  • شرکت مسافربری پیک معتمد
  • شرکت مسافربری سیروسفر
  • شرکت مسافربری کیان سفر پاسارگاد
  • شرکت مسافربری تک سفر ایرانیان
  • شرکت مسافربری عدل
  • شرکت مسافربری لوان نور
  • شرکت مسافربری ایمن سفر بجنورد
  • شرکت مسافربری گیتی نورد
  • شرکت مسافربری رویال
  • شرکت مسافربری ماهان سفر
  • شرکت مسافربری جوان سیر ایثار
  • شرکت مسافربری میهن نور آریا
  • شرکت مسافربری ترابر بی تا
  • شرکت مسافربری ایران‌پیما

 شرکت‌های ذکر شده برای کلیه سرویس‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و در نهایت به اجرای آن‌ها می‌پردازند. همچنین، جدا از جابه‌جایی مسافر خدمات دیگری مانند جابه‌جایی بار را نیز انجام می‌دهند؛ بنابراین، برای استفاده از خدمات بار این شرکت‌ها باید به انبار تعاونی‌ها بروید.

بلیط اتوبوس بجنورد

 

 امکانات ترمینال بجنورد

 ترمینال بجنورد از کلیه امکانات جدید و بروز جهت رفاه حال مسافران استفاده می‌کند و هر روز به امکانات این ترمینال افزوده می‌شود. این ترمینال، امکانات متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس‌های بهداشتی مردانه و زنانه، نمازخانه، تریا، رستوران، انبار مرکزی، فضایی برای استراحت رانندگان اتوبوس، دستگاه ATM، پارکینگ و… اشاره کرد. به همین علت مسافران با وجود این امکانات می‌توانند تمامی نیازهای خود را برطرف کنند. اگرچه رفت‌وآمدهای بسیاری در این ترمینال برای مسیرهای پرتردد همچون بلیط اتوبوس بجنورد تهران صورت می‌گیرد، اما در این ترمینال کارکنان کاربلد و ماهری فعالیت می‌کنند که فضای ترمینال را به بهترین شکل ممکن نظافت می‌کنند تا مسافران دچار مشکلی نشوند.

 

 راه‌های دسترسی به ترمینال بجنورد

 ترمینال بجنورد در حاشیه شهر قرار دارد و فاصله آن تنها دو کیلومتر با مرکز شهر است. این مسافت از لحاظ زمانی حدوداً هفت دقیقه طول می‌کشد. این ترمینال به علت فاصله کمی که با مرکز شهر دارد، می‌توانید برای دسترسی به آن هم از اتوبوس‌های شهری و هم از تاکسی استفاده کنید. در بیرون از این ترمینال نیز تاکسی‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به هرجایی که خواستید بروید. در کنار این ترمینال یک ایستگاه اتوبوس نیز قرار دارد که شما می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی نیز استفاده کنید. خوب است بدانید که هیچ یک از این اتوبوس‌ها محدودیت مقصد ندارند و هر یک از آن‌ها به چه نقاط مختلف شهر می‌روند.

اتوبوس های وی آی پی پایاسفر با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت

خرید بهترین بلیط‌های اتوبوس از مجموعه پایاسفر

در این مقاله به معرفی ترمینال بجنورد پرداختیم. اگر شما نیز علاقه‌مند به سفر با اتوبوس به سایر شهرهای کشور هستید، می‌توانید خرید بلیت اتوبوس را از طریق مجموعه پایاسفر انجام دهید. پایاسفر را می‌توان یکی از مطرح‌ترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده بلیط اتوبوس در ایران معرفی کرد که با ارائه بلیط اتوبوس به مسافران شهرهای مختلف توانسته است جایگاه خوبی را از آن خود کند و به انتخاب ایده‌آل مسافران برای خرید بلیط اتوبوس تبدیل شود. این مجموعه به مقصد شهرهای مختلف کشور بلیط اتوبوس ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین بلیط‌های اتوبوس را از این مجموعه به‌صورت آنلاین خریداری کنید. با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن پایاسفر می‌توانید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *