سفر به سنندج از اصفهان

Rate this post

در حال حاضر بسیاری از اهالی اصفهان به تهیه بلیط برای سفر به سنندج از اصفهان می‌پردازند و دلیل آن نیز بدین خاطر است که شهر سنندج یکی از سرسبزترین و خوش آب و هواترین شهرهای شمال غربی ایرانی است که به‌عنوان مرکز استان کردستان نیز شناخته می‌شود. این شهر نه‌تنها جاذبه‌های طبیعی بسیار متعددی دارد، بلکه از آثار باستانی متعددی نیز برخوردار است. همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از افراد و گردشگران داخلی و خارجی و بخصوص مردم اصفهان، سنندج را برای سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز انتخاب کنند. خوب است بدانید که اهالی شهر اصفهان جزو آن دسته از طرفداران پروپاقرص سنندج هستند که با خرید بلیط اصفهان به سنندج، راهی این شهر زیبا و دیدنی می‌شوند. اگر قصد دارید از اصفهان به سمت سفر کنید، ادامه مطلب را با مجله گردشگری پایاسفر همراه باشید.

 

فاصله اصفهان تا سنندج از لحاظ مسافت

شهرستان سنندج، مرکز استان کردستان است که از شرق در همسایگی شهرستان‌های قروه و بیجار، از سمت شمال با شهرستان تکاب، از سمت غرب با سقز و مریوان، از جنوب با شهرستان کامیاران قرار دارد. لازم به ذکر است که برای سفر به سنندج از اصفهان  با اتوبوس باید ۷۰۲ کیلومتر مسافت را طی کنید.

 

 

فاصله اصفهان تا سنندج چند کیلومتر است؟

برای سفر به سنندج از سمت پایانه مسافربری اصفهان به‌طورکلی سه مسیر پیش رو خواهید داشت. مسیر اول و کوتاه‌ترین مسیر از بزرگراه دانشگاه صنعتی استان اصفهان و بزرگراه همدان گذر می‌کند که طول آن ۶۸۲ کیلومتر و مسافت زمانی آن نیز ۹ ساعت است.

مسیر دوم نیز از بلوار کاوه، آزاد راه ساوه، سلفچگان و بزرگ راه همدان – سنندج گذر می‌کند که طول این مسیر ۶۸۳ متر و مسافت زمانی آن نیز ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه است.

مسیر سوم و آخر نیز از بلوار کاوه، آزادراه نطنز – اصفهان، آزادراه ساوه – سلفچگان، بزرگراه همدان – سنندج گذر می‌کند که طول آن ۷۵۶ کیلومتر و مسافت زمانی این مسیر نیز ۸ ساعت و ۵۴ دقیقه است. البته ناگفته نماند که فاصله بین اصفهان و سنندج، بر اساس اینکه با چه وسیله نقلیه و از چه مسیری می‌خواهید سفر کنید، متغیر است. همچنین می توانید در قسمت نمایش جزئیات مسیر اطلاعات بیشتری را بر روی نقشه مشاهده نمایید.

 

بهترین زمان برای سفر از اصفهان به سنندج

اگر شما نیز تصمیم گرفته‌اید که از اصفهان به شهر زیبای سنندج سفر کنید، باید یک‌زمان مناسب برای سفر به سنندج را در نظر بگیرید. باتوجه‌به اینکه سنندج در منطقه کوهستانی قرار گرفته است و مرتفع‌ترین استان ایران نیز محسوب می‌شود؛ بنابراین زمان مناسب برای سفر به سنندج از اواسط بهار آغاز تا اوایل فصل پاییز ادامه دارد.

بهترین زمان برای سفر به سنندج

 

مسافت اصفهان تا سنندج با اتوبوس

در میان کلیه وسایل نقلیه عمومی، دردسترس‌ترین، منعطف‌ترین و راحت‌ترین آن‌ها اتوبوس است. بلیط اتوبوس در مقایسه با دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی همواره راحت‌تر و ارزان‌تر تهیه می‌شود و در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید به هر شهری که دوست دارید سفر کنید. در تمامی روزها، اتوبوس‌هایی از پایانه کاوه در استان اصفهان به‌سوی پایانه سنندج حرکت می‌کنند. مسافت این مسیر حدوداً ۷۰۲ کیلومتر و مسافت زمانی آن ۹ ساعت است.

 

مسافت اصفهان تا سنندج با هواپیما

برای سفر از شهرهایی که فاصله زیادی با سنندج دارند، هواپیما بهترین گزینه است. در سفر با هواپیما می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و همچنین در این روش سفر دیگر خبری از پستی بلندی‌های و دست‌اندازهای جاده نیست. این در حالی است که قیمت بالای بلیط هواپیما موجب شده تا افراد از خرید آن منصرف شوند.

فرودگاه سنندج یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی در غرب کشور است. پرواز از تهران به سنندج و از شهرستان سنندج به استان اصفهان در برخی از روزها در این فرودگاه صورت می‌گیرد. سفر به سنندج از اصفهان با هواپیما تنها ۳۷ دقیقه خواهد بود.

 

 سفر از اصفهان به سنندج با پایاسفر

پایاسفر را می‌توان برترین مجموعه ارائه‌دهنده بلیط اتوبوس در داخل کشور دانست. این مجموعه به سایر شهرهای کشور از جمله شیراز، اصفهان، تهران، بندرعباس و…. بلیط اتوبوس ارائه می‌دهد. ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه، انعطاف‌پذیری زمانی، مقایسه قیمت‌ها و برگزیدن بهترین گزینه و…. از جمله مزایای خوب مجموعه پایاسفر هستند. اگر شما نیز به دنبال یک مجموعه برتر برای تهیه بلیط برای سفر به سنندج از اصفهان هستید، ما مجموعه پایاسفر را به‌عنوان بهترین گزینه به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید برای دریافت خدمات این مجموعه خوب به سایت پایاسفر مراجعه کنید.

 

پایاسفر: مرجع رزرو بلیط اتوبوس به سراسر کشور

رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس رفت و برگشت با پایاسفر

سامانه رزرو بلیط اتوبوس پایاسفر با ارائه خدمات متنوع، انتخاب و خرید بلیط اتوبوس برگشت سنندج به اصفهان را برای شما آسان می‌کند. در پایاسفر می‌توانید: قیمت بلیط اتوبوس را از شرکت‌های مختلف مسافربری مقایسه کنید. اطلاعات کامل درباره هر سرویس، مانند نوع اتوبوس، امکانات رفاهی، ساعت حرکت و مدت زمان سفر را مشاهده کنید. نظرات مسافران  را درباره شرکت‌های مسافربری و کیفیت خدمات آنها بخوانید. بلیط خود را به صورت آنلاین و با تخفیف‌های ویژه رزرو و خریداری کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *