مقایسه اتوبوس‌های اسکانیا، ولوو برای مسافرت در 1403

مقایسه اتوبوس‌های اسکانیا، ولوو برای مسافرت
2/5 - (1 امتیاز)

 برای اینکه بتوانید با یکی از اتوبوس‌های اسکانیا و ولوو سفر کنید، باید تفاوت اتوبوس‌های ولوو و اسکانیا را بدانید. اگر شما نیز قصد دارید به سفر شهرهای داخلی کشور بپردازید، قطعاً برای انتخاب اتوبوس، مواردی مانند راحتی و آسایش و امکانات سرگرم‌کننده و… نقش مهمی در انتخاب شما خواهند داشت. اتوبوس‌های برند ولوو و اسکانیا از معروف‌ترین برندهای اتوبوس در داخل ایران به شمار می‌آیند. اگر شما نیز در انتخاب برندهای اتوبوس اسکانیا و ولوو مردد هستید، در ادامه با مجله گردشگری پایاسفر همراه باشید تا با یکدیگر به بررسی تفاوت میان دو برند اتوبوس بپردازیم.

 اتوبوس‌های اسکانیا

اتوبوس‌های اسکانیا ظاهر ساده‌ای دارند. طراحان این خودرو تلاش کرده‌اند تا با ایجاد تغییر در چراغ‌های جلویی و پشت اتوبوس، به آن یک ظاهر قدرتمند و مدرن به اتوبوس‌های کلاسیک ببخشند. لازم به ذکر است که بدنه اتوبوس‌های اسکانیا در مقایسه با گذشته، کیفیت و امنیت بیشتری دارد.

اتوبوس‌های اسکانیا طراحی داخلی راحت، مناسب و صندلی‌های بزرگ‌تری نسبت به دیگر نوع اتوبوس‌ها دارند که همواره راحتی بیشتری را برای مسافران فراهم آورده‌اند. صندلی‌های نیمه خوابیده این نوع از اتوبوس‌ها برای سفرهای طولانی و شبانه گزینه بسیار ایده‌آلی هستند.

در معرفی اتوبوس‌های اسکانیا باید بیان کنیم که این نوع از اتوبوس‌ها عایق بسیار محکمی دارند که از نفوذ سروصدا جلوگیری می‌کنند و شما می‌توانید از طبیعت جاده‌ها در سکوت و آرامش لذت ببرید. اگر تعداد مسافران زیاد باشد، جریان هوای مطبوع توسط سیستم تهویه هوا در فضا جاری می‌شود.

علاوه بر این، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی موجود در این نوع از اتوبوس‌ها که در زیر سقف و روی سر مسافران تعبیه شده‌اند، لحظاتی عالی را  با خرید بلیط اتوبوس و سفر با آن برای آرامش شما به ارمغان می‌آورند. خوب است بدانید که اتوبوس‌های VIP اسکانیا، امکانات بسیار ویژه‌ای دارند؛ در کنار هر صندلی یک پریز برق ۲۲۰ ولت قرار دارد که شما می‌توانید برای شارژ گوشی خود از آن استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید هنگامی بی‌حوصلگی خود، به تماشای فیلم در داخل مانیتورهایی که برای هر صندلی تعبیه شده‌اند بپردازید.

اتوبوس های ارزان و باکیفیت اسکانیا

 اتوبوس‌های ولوو

شرکت ولوو یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه ساخت خودروهای سنگین فعالیت می‌کند. اتوبوس‌های ولوو دارای مدل‌های مختلفی مانند B7،B12 و… هستند که در میان آن‌ها BR9 اتوبوس‌های VIP به‌حساب می‌آیند. در معرفی اتوبوس‌های ولوو باید بگوییم که این نوع از اتوبوس‌ها ظاهری زیبا مدرن دارند. چراغ‌های جلوی اتوبوس‌های ولوو به‌صورت یک تیکه طراحی شده است که مدل B9 به طور معمول شعاع گسترده‌تر و نور بیشتری دارند. از لحاظ امنیت سقف‌ها و ستون‌های ولوو استحکام بالایی دارند و در این مورد نسبت به اتوبوس‌های دیگر برتر هستند.

بخش داشبورد فضای داخلی ولوو در مقایسه با اسکانیا همواره کوچک‌تر است و دکمه‌های کمتری نیز دارد به‌گونه‌ای که راننده هنگام رانندگی کمتر گیج می‌شود.

سالن اصلی این نوع از اتوبوس‌ها مانند اسکانیا راحت و بزرگ است، با این تفاوت که قسمت بالای سر مسافران جادارتر و سقف اسکانیا نیز بلندتر است. در عوض صندلی‌های ولوو راحت‌تر، نرم‌تر و صدا در بخش انتهایی اتوبوس کمتر از مارال اسکانیا است.

از لحاظ رانندگی، اتوبوس‌های ولو خوش‌دست‌تر است و در مقایسه با دیگر اتوبوس‌ها راحت‌تر و نرم‌تر هستند.

در نتیجه، ولوو صندلی‌های راحت‌تر و سواری نرم‌تری دارد و استحکام و امنیت آن‌ها بیشتر است، اما به‌طورکلی تعمیرات و استهلاک اسکانیا در مقایسه با ولوو بهتر عمل می‌کند و در طول زمان عملکرد بهتری دارد.

اتوبوس های وی ای پی و گران ولوو

تا به اینجا، به بررسی تفاوت اتوبوس‌های ولوو و اسکانیا پرداختیم، بااین‌حال اگر به فکر سفر از پایانه های مسافربری مختلفی هستید، ما هردوی این اتوبوس‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 خرید بلیط اتوبوس از پایاسفر

 اگر با خود می‌گویید که کجا بلیط اتوبوس رزرو کنیم؟ ما مجموعه پایاسفر را برای خرید بلیط اتوبوس به شما پیشنهاد می‌کنیم. پایاسفر را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده بلیط اتوبوس در کشور دانست که همواره به اکثر شهرهای ایران بلیط اتوبوس به مسافران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بهترین بلیط‌های اتوبوس را با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید.

بلیط های اتوبوس پایاسفر

 مجموعه پایاسفر به علت سابقه بالا و ارائه خدمات عالی توانسته است جایگاه خوبی را در میان مسافران به دست بیاورد. با انتخاب این مجموعه می‌توانید به اغلب شهرهای ایران با اتوبوس‌های باکیفیت سفر کنید. برای رزرو بلیط اتوبوس می‌توانید به مجموعه پایاسفر مراجعه کنید. شما می‌توانید از خدمات این مجموعه از طریق اپلیکیشن و یا سایت پایاسفر به‌صورت آنلاین بهره‌مند شوید.

 

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *